X

مراحل عقد قرارداد

1-تماس تلفنی از طرف مشتری2- دریافت آدرس و مشخصات و اعلام قیمت نگهداری ماهانه ( با توجه به اطلاعات دریافتی از مشتری ) 3- تعیین زمان مراجعه و هماهنگی با مشتری 4 - مراجعه و بازدید و تکمیل فرم پذیرش ( فرم پذیرش شامل شرح قطعات موجود در آسانسور و مشخصات مشتری است ) 5- در صورتی که آسانسور مشکل حادی نداشته باشد قرارداد منعقد خواهد شد ، در صورتی که آسانسور دارای مشکل باشد هزینه رفع خرابی اعلام می شود ( در بیشتر موارد خرابی ها بدون هزینه رفع می شود ) 6- سرویس ماهیانه آسانسور هر ماه در یک تاریخ خواهد بود ( مثال اگر در تیر ماه بیست و چهارم سرویس انجام شود در ماههای آینده نیز همان بیست و چهارم البته روز قبل به صورت تلفنی ساعت مراجعه سرویس با مشتری هماهنگ خواهد شد) .

دریافت حق سرویس فقط در صورت انجام سرویس ماهانه توسط شرکت پشتیبانی راجی ، بصورت نقدی یا واریز بانکی می باشد توجه داشته باشید شرکت پشتیبانی آسانسور راجی در هر مراجعه برگه ای به مشتری خواهد داد که تمامی گزارشات و هزینه ها درآن قید شده است.




 
نمونه قرارداد را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

نظرات

  • هیچ نظری یافت نشد.
افزودن نظر
سيستم نظردهي نيكان

خدمات ما

خدماتي كه توسط شركت پشتیبانی آسانسور راجی ارائه مي شود...

سرویس و نگهداری آسانسور | تعمیرات آسانسور | شرکت آسانسور | بازسازی کابین و تجهیزات آسانسور |نگهداری آسانسور| قرارداد سرویس |شرکت معتبر  

 

نمونه کار ها

انواع کابین و شستی احضار

نرخ نامه

نرخ نامه سال 97 شرکت آسانسور راجی

درباره ما

اطلاعات عمومي در مورد شركت

  • About, first image
  • About,second image
  • About, third image
  • About,4 image

گروه پشتیبانی شرکت راجی  با تکیه بر تجربه 10 ساله خود در صنعت آسانسور و بهره گیری از کارشناسان و متخصصین مجرب و باتجربه این صنعت همگام با آخرین تکنولوژی های روز و آموزش های مستمر توانسته به ارائه خدمات نوین پشتیبانی و نگهداری آسانسورهای در سریعترین زمان و بهترین کیفیت ممکن یپردازد

این مجموعه دارای تاییدیه رسمی از سندیکای آسانسور و پله برقی ایران و پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنعت، معدن و تجارت میباشد و تاکنون بیش از 1300 دستگاه انواع آسانسور مسافربر، صنعتی و باری را نصب و راه اندازی کرده و به صورت مستمر سرویس و نگهداری می نماید.

هم اکنون گروه پشتیبانی شرکت راجی به صورت دائمی و در تمامی ایام سال آماده پاسخگویی به نیازها و مشکلات مشتریان بوده و مسائل مطرح شده از سوی مشتریان را پیگیری و در سریعترین زمان ممکن برطرف می نماید.

یک آسانسور خوب یک پشتیبانی حرفه ای

گروه پشتیبانی آسانسور راجی

فروش قطعات ، تعمیرات ، بازسازی کابین و تجهیزات اصلی و فرعی

سرویس و نگهداری دوره ای (ماهانه) انواع آسانسور

با متخصصین گروه پشتیبانی آسانسور راجی 

تماس با ما

از طريق فرم زير مي توانيد با ما در تماس باشيد...

تماس با ما

شما مي توانيد از اطلاعات زير جهت تماس با ما و يا مراجعه حضوري جهت مشاوره رايگان استفاده نماييد.

آدرس: تهران | اشرفی اصفهانی | میدان پونک | مجتمع اداری تجاری بوستان | پلاک 781
تلفن تماس: 02144601522-02144611474
مدیر فروش: 09124942845
مدیر پشتیبانی: 09125129710
پست الكترونيك:rajico.ir@gmail.com