X

نمونه قرارداد

                                                                                                                                                                                       

                                                                                                     قراردادسرویس و نگهداری آسانسور راجی                                                                    

این قرارداد فی مابين آقای/خانم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . فرزند . . . . . . . .   دارای کد ملی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . به نمايندگي از ساکنین  ساختمان واقع درآدرس :    . . . . . . . . .  . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . منطقه شهرداری. . . . . . وبه شماره تلفن ثابت : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . شماره همراه : . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . كه از اين پس كارفرما ناميده مي شود از يك طرف ............................................ به نمایندگی شركت آسانسور راجي به آدرس : تهران ، اشرفي اصفهاني ، كوچه حيدري مقدم ، پلاك 1 ، واحد3 وتلفن ثابت : 44601522 و همراه پشتیبانی :  09199203925 كه از اين پس پيمانكار ناميده مي شود از طرف ديگر ، به شماره قرارداد  . . . . . . . . . . . . . .منعقد گردید .

ماده 1 : موضوع قرارداد :عبارت است از : سرويس و نگهداري ماهانه . . . .. .   دستگاه آسانسور مسافربر به ظرفیت . . . . . . . .  نفر ، در . . . . . . . .  توقف واقع در آدرس فوق.

ماده 2 : مبلغ قرارداد و نحوه پرداخت

-          مبلغ ماهيانه قرارداد بابت انجام وظايف ذكر شده در ماده یک بالغ بر . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ريال معادل . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   تومان در هر ماه مي باشد كه مختص به حق سرويس ماهانه مي باشد و در انتهاي هر ماه طبق برگه فاکتور و گزارش ، توسط كارفرما در وجه پیمانکار پرداخت مي گردد .

-          مبلغ اين قرارداد شامل هزينه تهيه قطعات يدكي ، روغن و اجرت تعویض قطعات نمي گردد . ولي تهيه اين اقلام با هماهنگي كارفرما به عهده پيمانكار است هزينه آن نیز پس از ارائه صورتحساب مربوطه توسط كارفرما در وجهپيمانكار پرداخت ميگردد .

ماده3 : زمان عقد و مدت قرارداد :  از تاريخ  . . . . . . . . . / . . . . . . . . . / . . . . .  139  به مدت. . . . . .. . . . .   ماه تا تاریخ  . . . . . . . . . /  . . . . . . . . . ./ . . . . .  139.

ماده 4 : شرايط پرداخت

-          كارفرما متعهد ميشود حق الزحمه سرويس و نگهداري موضوع ماده يك و بهاي قطعات و لوازم موضوع ماده سه  و چهار را به مجرد انجام كار و ارائه صورتحساب از طرف پيمانكار در وجه وي پرداخت نمايدو در صورت عدم پرداخت حق سرويس و نگهداري حداكثر به مدت دو ماه اين قرارداد كم لم يكن خواهد شد وپيمانكار هيچ گونه تعهد و مسئولیتی نسبت به آسانسور مذکور نخواهد داشت .

ماده 5 : تعهدات و مسئوليت هاي پيمانكار

-          پيمانكار متعهد ميشود  براساس قوانين و موازين و مقررات فني و ايمني كار، كليه امور سرويس و نگهداري را انجام و هر ماه حداقل يك بار به منظور سرويس و روغن كاري و كنترل سيستمهاي الكترو مكانيكي و ايمني و ديگر وسايل فني دستگاههايمشمول قرارداد تكنسين فني اعزام نموده و عيوب احتمالي را بر طرف نمايد .                   

-          پیمانکار معتهد می شود در صورت بروز خرابي در آسانسور پس از كسب اطلاع تلفني از طرف کارفرما در ساعات اداری ظرف مدت حداكثر 2 ساعت و در زمان غیر اداری حداکثر 12 ساعت تكنسين به محلاعزام و نسبت به رفع عيب و راه اندازي مجدد آسانسور اقدام نمايد .                                                                                              

                                                                                                                                                                                                

-          پیمانکار در مقابل بروز حوادث غیر مترقبه مانند زلزله - سرقت حریق و . . . مسئولیتی ندارد .                                          

-          پیمانکار موظف است آقای / خانم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  تلفن . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . را که از طرف کارفرما مسئول فراگیری آموزشهای اولیه جهت موارد ایمنی و اضطراری ( دستور العمل حرکت و نجات دستی )معرفی شده است را آموزش دهد . 

-          پیمانکار موظف است زمان دقیق  سرویس هر ماه  را با توجه به برنامه ریزی سرویس ها حد اکثر 24 ساعت قبل از مراجعه به کارفرما اعلام کند.

ماده 6 : تعهدات و مسئوليت كارفرما

-          كارفرما متعهد مي شود غير از پرسنل فني شركت اشخاص ديگري را جهت رفع خرابي و معايب آسانسور به كارنگمارد. در غير اينصورت مشكلات و خسارت وارده مستقيم به عهده كارفرما خواهد بود.

-          کارفرما متعهد می شود در صورت تغییر مدیریت ساختمان مراتب را در برگه فاکتور و گزارش سرویس ماهانه اعلام کند .

-          کار فرما یا نماینده ایشان موظف به ارائه كليد اتاق آسانسور در زمان اعلام شده در فاصله زماني ساعت 8 صبح لغايت 6 بعد از ظهر است در غير اينصورت بدون انجام سرويس موظف به پرداخت شارژ ماهانه ميباشد .

-          مسئولیت انجام و پرداخت حق بیمه آسانسور مذکور به عهده کارفرما می باشد .

ماده 7 : حل اختلاف 

در صورت بروز هرگونه اختلاف في مابين ابتدا مسئله از طريق مذاكره حضوري مورد بررسي قرار گيرد .درصورت عدم حصول نتيجه از طريق ارجاع به كميته داوري سندیکای آسانسور و پله برقی ایران و در صورت عدمتوافق از طريق مراجع قضايي مسئله بررسي و حل و فصل خواهد شد

ماده 8 : شرایط قرارداد

-          کارفرما متعهد است هیچگونه قراردادی مبنی بر سرویس و نگهداری آسانسور ساختمان مذکوربا شخص و يا شرکت دیگری در زمان عقد و طول مدت اين قرارداد منعقد نکرده و نخواهد کرد . همچنین کلیه تعهدات در مدت طول زمان قرارداد لازم اجرا می باشد و پس از اتمام زمان قرارداد طرفین هیچ گونه مسئولیتی نسبت به یکدیگر ندارند .

کارفرما می تواند در صورت عدم رضایت از پیمانکار در انجام وظایف طبق قرارداد ، پس از تسویه کامل و اعلام کتبی با فاصله یک ماه قرارداد را بطور یکطرفه فسخ نماید .

 تمامی اقدامات و موارد ایمنی در سرویس و نگهداری آسانسور مذکور بصورت کتبی در برگه فاکتور و گزارش ماهانه ( صورتحساب )که سرویسکاران شرکت آسانسور راجی در زمان سرویس و نگهداری ارائه می دهند، به امضاء دو طرف خواهد رسید و حکم قانونی دارد .

 ماده 9  : اين قرارداد در ده ماده و متن ماده 10 و 219 قانون مدنی و در دو نسخه تهيه و تنظيم گرديده و هر يك از نسخ آن حكم واحد را دارا است وامضاء قرارداد به منزله تائيد و توافق كامل طرفين مي باشد .

 امضاء كارفرما                                                                           امضاء پيمانكار

خدمات ما

خدماتي كه توسط شركت پشتیبانی آسانسور راجی ارائه مي شود...

سرویس و نگهداری آسانسور | تعمیرات آسانسور | شرکت آسانسور | بازسازی کابین و تجهیزات آسانسور |نگهداری آسانسور| قرارداد سرویس |شرکت معتبر  

 

نمونه کار ها

انواع کابین و شستی احضار

نرخ نامه

نرخ نامه سال 97 شرکت آسانسور راجی

درباره ما

اطلاعات عمومي در مورد شركت

  • About, first image
  • About,second image
  • About, third image
  • About,4 image

گروه پشتیبانی شرکت راجی  با تکیه بر تجربه 10 ساله خود در صنعت آسانسور و بهره گیری از کارشناسان و متخصصین مجرب و باتجربه این صنعت همگام با آخرین تکنولوژی های روز و آموزش های مستمر توانسته به ارائه خدمات نوین پشتیبانی و نگهداری آسانسورهای در سریعترین زمان و بهترین کیفیت ممکن یپردازد

این مجموعه دارای تاییدیه رسمی از سندیکای آسانسور و پله برقی ایران و پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنعت، معدن و تجارت میباشد و تاکنون بیش از 1300 دستگاه انواع آسانسور مسافربر، صنعتی و باری را نصب و راه اندازی کرده و به صورت مستمر سرویس و نگهداری می نماید.

هم اکنون گروه پشتیبانی شرکت راجی به صورت دائمی و در تمامی ایام سال آماده پاسخگویی به نیازها و مشکلات مشتریان بوده و مسائل مطرح شده از سوی مشتریان را پیگیری و در سریعترین زمان ممکن برطرف می نماید.

یک آسانسور خوب یک پشتیبانی حرفه ای

گروه پشتیبانی آسانسور راجی

فروش قطعات ، تعمیرات ، بازسازی کابین و تجهیزات اصلی و فرعی

سرویس و نگهداری دوره ای (ماهانه) انواع آسانسور

با متخصصین گروه پشتیبانی آسانسور راجی 

تماس با ما

از طريق فرم زير مي توانيد با ما در تماس باشيد...

تماس با ما

شما مي توانيد از اطلاعات زير جهت تماس با ما و يا مراجعه حضوري جهت مشاوره رايگان استفاده نماييد.

آدرس: تهران | اشرفی اصفهانی | میدان پونک | مجتمع اداری تجاری بوستان | پلاک 781
تلفن تماس: 02144601522-02144611474
مدیر فروش: 09124942845
مدیر پشتیبانی: 09125129710
پست الكترونيك:rajico.ir@gmail.com