X

وظایف سرویسکاران

عدم رضایت مشتری از وضعیت ظاهری و نحوه پوشش سرویسکار، یک نمره منفی در پرونده آن سرویسکار ثبت خواهد کرد.

ارائه کارت پرسنلی شرکت آسانسور راجی به مشتری در هر مراجعه.

هماهنگی تکمیلی با مشتریان در هنگام مراجعه جهت انجام سرویس ماهانه و رفع خرابی آسانسور.

رعایت نظافت ساختمان و آسانسور خصوصا دربها ، موتور خانه ، داخل کابین و داخل چاهک آسانسور محل سرویس از وظایف سرویسکاران است.

گزارش مقایرت ( آدرس ، تلفن ، واحد ، مدیریت ساختمان ، مشخصات آسانسور) در برگه سرویس و نگهداری مشتری .

هیچ کالایی مربوط به آسانسور و ساختمان بدون هماهنگی مدیر ساختمان از محل پروژه خارج نمی شود.

زمان مراجعه برای سرویس و نگهداری ماهانه آسانسور تا ساعت 21 می باشد .

نصب علائم هشدار از جمله پلاک ظرفیت ، دستور نجات دستی ، نحوه استفاده صحیح از آسانسور توسط سرویسکار انجام می شود.

تحویل آسانسور به مدیر ساختمان و یا نماینده ایشان و اخذ امضاء پس از سرویس و نگهداری ماهانه و یا رفع خرابی.

نگارش برگه گزارش و فاکتور سرویس و نگهداری آسانسور به صورت خوانا و کامل و تحویل آن به کارفرما.

رعایت کلیه موارد ایمنی مربوط به سرویس و نگهداری آسانسور.

گزارش اظهارات مشتری به صورت کامل در برگه سرویس و نگهداری .

رفع هرگونه خرابی آسانسور فقط در صورت هماهنگی شرکت با سرویسکاران امکان پذیر خواهد بود.

رعایت ادب و احترام در هر شرایط .

ارائه قطعه معیوب و تعویض شده اسانسور پس از بازسازی به کارفرما .

سرویسکاران به هیچ عنوان مجاز به ارائه شماره تماس شخصی به مشتریان نیستند.

 

نظرات

  • هیچ نظری یافت نشد.
افزودن نظر
سيستم نظردهي نيكان

خدمات ما

خدماتي كه توسط شركت پشتیبانی آسانسور راجی ارائه مي شود...

سرویس و نگهداری آسانسور | تعمیرات آسانسور | شرکت آسانسور | بازسازی کابین و تجهیزات آسانسور |نگهداری آسانسور| قرارداد سرویس |شرکت معتبر  

 

نمونه کار ها

انواع کابین و شستی احضار

نرخ نامه

نرخ نامه سال 97 شرکت آسانسور راجی

درباره ما

اطلاعات عمومي در مورد شركت

  • About, first image
  • About,second image
  • About, third image
  • About,4 image

گروه پشتیبانی شرکت راجی  با تکیه بر تجربه 10 ساله خود در صنعت آسانسور و بهره گیری از کارشناسان و متخصصین مجرب و باتجربه این صنعت همگام با آخرین تکنولوژی های روز و آموزش های مستمر توانسته به ارائه خدمات نوین پشتیبانی و نگهداری آسانسورهای در سریعترین زمان و بهترین کیفیت ممکن یپردازد

این مجموعه دارای تاییدیه رسمی از سندیکای آسانسور و پله برقی ایران و پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنعت، معدن و تجارت میباشد و تاکنون بیش از 1300 دستگاه انواع آسانسور مسافربر، صنعتی و باری را نصب و راه اندازی کرده و به صورت مستمر سرویس و نگهداری می نماید.

هم اکنون گروه پشتیبانی شرکت راجی به صورت دائمی و در تمامی ایام سال آماده پاسخگویی به نیازها و مشکلات مشتریان بوده و مسائل مطرح شده از سوی مشتریان را پیگیری و در سریعترین زمان ممکن برطرف می نماید.

یک آسانسور خوب یک پشتیبانی حرفه ای

گروه پشتیبانی آسانسور راجی

فروش قطعات ، تعمیرات ، بازسازی کابین و تجهیزات اصلی و فرعی

سرویس و نگهداری دوره ای (ماهانه) انواع آسانسور

با متخصصین گروه پشتیبانی آسانسور راجی 

تماس با ما

از طريق فرم زير مي توانيد با ما در تماس باشيد...

تماس با ما

شما مي توانيد از اطلاعات زير جهت تماس با ما و يا مراجعه حضوري جهت مشاوره رايگان استفاده نماييد.

آدرس: تهران | اشرفی اصفهانی | میدان پونک | مجتمع اداری تجاری بوستان | پلاک 781
تلفن تماس: 02144601522-02144611474
مدیر فروش: 09124942845
مدیر پشتیبانی: 09125129710
پست الكترونيك:rajico.ir@gmail.com